7«в»-сынып13.03.2015ж | Әдебиет | ||
Сілтеме | Әдебиет оқулығы, интернет көзі | ||
Сабақ тақырыбы | Ә. Тәжібаев «Сырдария» | ||
Жалпы мақсаттар | Білу: Ә. Тәжібаев туралы тереңірек білуТүсіну: : Өлеңнің мазмұнын түсіну Қолдану: Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге дағдыландыру | ||
Түйінді идеялар | Талдау. | ||
Оқыту нәтижелері | Топта бірлесе жұмыс жасайды.Өлеңнің мәні мен маңызы туралы түсініктерді талдайды Сыни ойлап, еркін жауап беруге тырысады | ||
Көрнекіліктер | дидактикалық материалдар,флипчарттар, маркерлер | ||
Дереккөздер | оқулық, дерекнама, Интернет 45 minut.kz | ||
Сабақбарысы | Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
Кіріспе
Үй тапсырмасы |
3минут
| Топқа бөлу: тақырыпқа қатысты тірек сөздер арқылы топқа бөлу
Үйге берілген өлеңді жатқа сұрау | Оқушылар сынитұрғыдан ойлай отырып топқа бөлінеді. Топта өзара әрекететеді. |
Жаңаматериалдың тұсаукесері
| 5минут
3минут | Қызығушылықты ояту .Р Әлқожаның орындауындағы «Сырдария» әнін тыңдату. -Балалар, Ән ұнады ма? Ән не туралы? -Ол өзен еліміздің қай өлкесінде? -Балалар, туған жерге өлең арнамаған ақын, ән шығармаған сазгер кемде-кем. Жерлес ақын Ә.Тәжібаев осы «Сырдария» өлеңі арқылы өзінің туған жеріне деген мағаббатын жырлайды. Алдымен Ә. Тәжібаев туралы не білеміз?Топтастыру арқылы білетінімізді қағазға түсірейік. | Оқушылар сынитұрғыдан ойланады. Әркім өз ойларын айтады Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Қолдану | 5 минут
4 минут 8минут
8минут | Өлеңді мәнерлеп оқыту. Сөздік жұмысы. Гейне – неміс ақыны, Рейн – Германиядағы өзен, Тарас – Украин ақыны, Днепр – Украинадағы өзен, Пушкин – орыс ақыны, Еділ (Волга) – Ресейдегі өзен. Төрт топқа Сырдарияның кешегісі, бүгіні, ертеңі және экология туралы зерттеулерін баяндату. 1-топ.Өлең тақырыбы не жайында?Өлең құрылысына сатылы-кешенді талдау жасау. 2-топ.Өлеңнің Сырдарияға арналуы қай жерден байқалады? Өлеңнен метафора, эпитетті, кейіптеуді табу 3-топ.Ақын еліне,жеріне деген сүйіспеншілігін қалай білдіреді? Оны қай жолдан байқауға болады? Аллитерация деген не? Өлеңнен аллитерацияны табу 4-топ. «Ел анасы- менің анам» деген жолдардың мағынасын қалай түсінесіңдер? Параллелизм деген не?Өлеңнен табу
Жұмыстарды қорғау Бағалау: «Мадақтау сэндвичі» |
Оқушылар берілген тапсырманы топта талқылап, ойларын қағазға түсіріп, постер қорғайды.
Мадақтау сэндвичі арқылы топтар өзара шынайы бағалау жасайды |
Қорытынды
Рефлек-сия Үйге тапсырма | 6Мину т
3 Мину т
| «Майшам ойға жетелейді»«Неге маған жырламасқа….»
Мен не білдім? Тағы нені білуім керек? Оны қалай біле аламын?
Өлеңнен үзінді жаттау | Ой толғауды жазып, әр топ үздік ойтолғауды анықтайды. Автор орындығына отырып оқиды.Оқушылар сабаққа кері байланыс жасайды. |
Сабақтың қүрылымы өте жаөс.Жүмысыңызға сәттілік
Сабақ жақсы құрылған.Элементтерін сабақта пайдалагуға болады.
Құрылымы дұрыс, тақырып ашылған. Көркемдік тәсілдер кеңінен қолданылған. Сөздікпен жұмыс бар. Жаңартылған білім мазмұнына сай ұйымдастырылған. Рақмет!
Сабақтың құрылымы өте жақсы құрылған. жаңа әдіс-тәсілдер жүйелі, реттілігімен алынған. Әр оқушы сабақты өте жақсы түсінді деген ойдамын. Маған әсіресе ұнағаны жаңа тақырыпты аша алуыңыз. Жұмысыңызға сәттілік!
Cабақтың құрылымы жақсы құрылған.
Сабақтың құрылымы өте жақсы құрылған. 7 сынып болғандықтан әрбір сабағыңызда дескрипторларды жиі пайдаланып тұрсаңыз нұр үстіне нұр болар еді.Сіздің жұмысыңызға сәттілік тілеймін!