Отандық және шетелдік оқулықтардың әсері

Мақсаты: Отандық пен шетелдік оқулықтардың оқушыларға білім саласында оқуға деген қызығушылығын арттыруға әсерін көрсету.

I. Салыстырмалы бөлім ретінде 9 сыныптың«Атом және Атомның құрылысы» тақырыпқа кіріспе ретінде қосымша қызықты мәліметтер беріледі.
Мысалға,замбак кітабында атомның құрылысын кім ашқанын оның қысқаша өмірбаяны берілген.

II. Ал отандық оқулықта, лезде атомның құрылысына көшеді.

III. Резерфордтың моделі замбак оқулығында мысалдармен келтіріп, анық және қысқаша, нақты берілген. Суреттерде әр прибордың аты жазылып, түрлі-түсті түстермен суреттелген.
Отандық оқулықта бұл Резерфордтың тәжірибесі теория түрінде және оқушыларға түсініксіз берілген

IV. Отандық оқулығында атомның ядросы туралы мәліметтер тек қана теория жүзінде және 2 бет берілсе, замбак оқулығында 1 бет толық емес беріледі. Сонымен қатар, таблицамен, протон мен электронның суретімен кескінделіп, оқушылар оларды айыру үшін тустер бөліп берілген.Тағы да бір ерекшелік замбак кітабында формулалар отандық стандартқа сай емес және шамалардың белгіленуі сәйкес болмағандықтан, оқушылар шатасып жатады. Бірақ, замбак оқулығында формулалар толық ашылып,зерттеліп беріледі.

Көрнекіліктері бөлімдегі ең керекті теориялар

Сұрақтар мен есептер
VI. Физикада бастысы есептер өмірмен байланыстырып берілсе,неғұрлым түсініктірек болады. Замбак кітабының есептері соған сәйкес. Отандық оқулығында бір тақырыпқа 3-6 есептерден, ал замбак оқулығында 6-10 есептен беріледі. Сонымен қатар, есептер берілмей тұрып, бастама ретінде логикалық сұрақтар қойылады. Зерттеу ретінде құралым сауалнама 9 в сыныбының 2 тобына таратылды. Олардың жауаптарын мониторинг ретінде салыстырдым.

оқулықтардың әсері.Сауалнама оқушыларға
1. Отандық оқулықтармен оқыған ұнай ма?
Ия Жоқ
2. Отандық оқулығы несімен ұнайды немесе ұнамайды?
__________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
3. Замбак оқулығы несімен ұнайды немесе ұнамайды?
____________________________________________________________________________
¬¬¬¬¬¬¬¬-___________________________________________________________________
4. Отандық оқулықтың мазмұны мен көріктілігі ұнайды немесе ұнамайды ма? Неге?
____________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
5. Замбак оқулықтың мазмұны мен көріктілігі ұнайды немесе ұнамайды ма? Неге?
____________________________________________________________________________
6. Есептер қай кітапта түсінікті және қызықты берілген? Не себептен?
____________________________________________________________________________

қорытындылағанда, оқушылардың 63%-ына замбак оқулығы ұнайды екен. Мониторинг бойынша отандық оқулықтың мазмұны мен есептері өмірмен байланыспайтындығы айқын және мысалдар мен суреттердің көбірек болмауы деп оқушылар ойлайды.

   
Пікірлер4
  1. Айжан

    замбак окулыгы жаксы тусиникти болса мектептерге осы окулыкпен окытса жаксы болар еди

  2. Калбиби

    оқушылардың қосымша ақпараттармен жұмыс жасау дағдысын дамытуға арналған сабақ ұсынылған. керемет

  3. Айдын Қанатқызы

    Рахмет. Өте жақсы тақырыпта өте жақсы сабақ жоспары болды

  4. Гүлнұр

    Екі түрлі кітапты жан жақты салыстыру арқылы зерттеп қайсысы бізге пайдалы екенін анықтап бергендей

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ