Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі
    • Баланың жынысын анықтау
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Физика

 

Бағалау және бағалау критерийі


Коучтің аты-жөні: Әлімбетова Индира Амангелдіқызы
Жұмыс орны: Шиелі кенті,№ 48 Ә.Қоңыратбаев атындағы мектеп-лицейі
Қызметі: физика пәнінің мұғалімі
Деңгей: Қазақстан Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының бағдарламасының бітірушісі, 2013 жыл.

Коучинг-сессия тақырыбы: Бағалау және бағалау критерийі
Топтар: мектеп мұғалімдері(3 топ,15 адам)
Мақсаты: Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу- оқыту,сапасын жақсарту мақсатында бағалау және бағалау критерийі жөніндегі түсінік бере отырып,ішінара қолдануға жаттықтыру.
Міндеті:Мектеп мұғалімдерінің оқыту үдерісі кезінде бағалау түрлерін,ерекшеліктерін қолдана алуға ықпал ету.

Күтілетін нәтиже:Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалайды, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттырады
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:көрнекі-ақпарат(презентация),ішінара ізденіс(зерттеу барысындағы сұхбат),топтық,жұптық және жеке жұмыстар ұйымдастыру,денсаулық сақтаушы тенологиялар(сазды сергіту,тренинг).
Қажетті жабдықтар:интерактивті тақта,презентация,ватман қағаздары,маркерлер,түрлі түсті стикерлер.
критериалды бағалау
Коучинг-сессия жоспары
06.01.2017 ж
Кезеңдер Коучтің іс-әрекеті Қатысушылардың іс-әрекеті Уақыты
Ұйымдастыру кезеңі

Смайликтер арқылы топқа бөлу Коуч қатысушыларға түрлі түсті смайликтер тарата отырып,топтарға орналастырады. Қатысушылар смайликтердің ішінде жазылған сөздермен ерекшеліктеріне қарай топтарға бөлініп,сәйкес үстелдерге отырады. 3 м

«Миға шабуыл» «Менің бойымдағы ең,ең,ең… »
Мақсаты: қатысушыларды коучинг-сессияда қарастырылатын тақырыпқа шақыру.
Бағалау:бағалау критерийін құра алу,қолдану

Жаттығу«Менің бойымдағы ең,ең,ең…» Бір параққа әрбір қатысушы өз бойындағы ерекшелікті,қасиетті, жазады.Содан кейін қағаздан ұшақ жасап шеңбердің ортасына ұшырады.Шеңбердің ортасына қонған ұшақтардың бірін әрбір қатысушы алып,қайтадан ортаға тастайды.Қайта ортадан ұшақтар алынып,ұшақтарды ашып ішіндегі сөздерді оқып шығады да ол кім жайлы айтылғандығын анықтау ұсынылады.

Жаттығу аяқталғаннан кейін талқылау жүреді.Әркім өз бойындағы ерекшелікті табу қаншалықты қиын болды,өзімді қаншалықты жақсы білемін,мені басқа адамдар қандай адам деп ойлайды,сізге басқа адамның қасиеттерін телігенде қандай сезімде болдыңыз?-деген сұрақтар төңірегінде әңгіме өрбиді де сабақтың тақрыбын ашады. 7 м

Презентация. «Кішкентай денелердің өлшемдерін анықтау»тақырыбындағы сабақ барысындағы бағалау критерийімен таныстыру

Мақсаты: Әріптестерге оқушыларды бағалаудың түрлері мен бағалау критерийлері туралы ақпарат беру
Коучтің кіріспе сөзі
(презентация).

Сабақ мақсатын қалай қоямыз?
Күтілетін нәтиже қандай болмақ?
Баланы бағалау керек пе ,әлде баланың жұмысын бағалау керек пе,оны қалай оңай бағалауға болады?
Қатысушы мектеп мұғалімдері арасында кәсіби байланыс орнайды, тәжірибенің табысты жағымен бөліседі,бағалаудың түрлерімен танысады,ортақ проблемалар қарастырылады,әдістемелік көмек алады 15 м

Рефлексия.
Мақсаты:Коучингтің өз мақсатына қаншалықты жете алғандығын білу.
Қатысушыларға коучинг барысында көрген-білгендерін және естігендерін зерделеуге,саралауға ықпал ету.
Әдісі: кәрзеңке,портфель ет тартқыш Тақтаға кері байланыс парағы ілінеді.Онда кәрзеңке,портфель,ет тартқыш суреті салынған.Өз ойларын осы суреттерге жапсыру арқылы кері байланыс жасау ұсынылады. Қатысушылар өз ойларын стикерді қажет деп тапқан суреттің астына жапсыра алады.

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Түсіну дәрежесін бағалау (Физика)
  • Механизмнің пайдалы әсер коэффициенті
  • КҮН ЭНЕРГИЯСЫН ҚОЛДАНУ
  • Денелердің жүзу шартын тексеру
  • Отандық және шетелдік оқулықтардың әсері

Пікірлер 14 Пікір қосу

  • Калбиби 11.05.2021 күні 17:01 уақытында

    коучинг барысындағы қолданылған әдіс-тәсілдер тиімді таңдалған

    Жауап беру
  • Айдын Қанатқызы 03.09.2020 күні 23:53 уақытында

    Каучинг жақсы жоспарланған. Маған унады. Тағыда осындай каучингтар болса типтен жақсы болар еді

    Жауап беру
  • Толқын Жұмабаева 10.05.2020 күні 15:29 уақытында

    Коучинг өте жақсы ұйымдастырылған. Қандай тапсырмалар болғанын ашып көрсетсе тіпті керемет болар еді деп ойлаймын.

    Жауап беру
  • Санбаева Нурзия Жалғасқызы 30.11.2019 күні 21:17 уақытында

    Керемет әсер алдым

    Жауап беру
  • Асемгул 18.11.2019 күні 23:09 уақытында

    Жаттығу«Менің бойымдағы ең,ең,ең…» ұнады

    Жауап беру
  • Жанна 10.03.2019 күні 16:18 уақытында

    Мұғалімдерге нәтижеге қол жеткізу үшін оқушының уәжін көтермелеу арқылы оқу- оқыту,сапасын жақсарту мақсатында бағалау және бағалау критерийі жөніндегі түсінік бере отырып,ішінара қолдануға жаттықтыру мақсатында құрастырылған….

    Жауап беру
  • Айгуль 15.04.2017 күні 17:23 уақытында

    Коучинг жоспарындағы Әдісі: кәрзеңке,портфель ет тартқыш Тақтаға кері байланыс парағы ілінеді.Осы тұсы маңызды деп ойлаймын.Мен биыл 1-сынып алатын болғандықтан,осы бағалау тәсілдері туралы көбірек білгім келеді.Нақты бір сабақты алып,бағалау тәсілін қолданып көрсетсеңіз керемет болар еді.Мақалаңыз ұнады.

    Жауап беру
  • Азимбаева Аяулым Қалиқанқызы 03.04.2017 күні 00:39 уақытында

    Коучинг барысындағы маған қатты ұнағаны «менің бойымдағы ең, ең» жақсы қасиеттерді табу деп ойлаймын. Себебі адам баласы мінсіз емес қой, дегенмен де көпшілікке жағатын қасиетімізді дөп басып айта алмасымыз анық. Ал бағалауға келсек, біз оқушыны емес, оқушының жұмысын бағалаймыз. Автордың осы көзқарасы ұнады.

    Жауап беру
  • Әлімбаева Сарқыт Бахитқызы 02.04.2017 күні 20:23 уақытында

    Бұл өте қажетті материаал секілді, өйткені мақсатты анықтамай оған қалай жетуге болады, өте жақсы, маған ұнады

    Жауап беру
  • Карменова Бахытжамал Базылрахмановна 02.04.2017 күні 15:37 уақытында

    Құрылымы жақсы. Бірақ бағалау критерийлер болған соң топтарға берілген тапсырмалар және сол тапсырмаларға құрылған әр топтың критерийлері көрсетілсе нақтырақ және ұғынықты болар еді.

    Жауап беру
  • Акнур 02.04.2017 күні 00:30 уақытында

    Коучинг жоспарындағы «Менің бойымдағы ең,ең…» деген жаттығу әр баланың өзі туралы және басқалар туралы ойын білуге және өз ойын айтуға үйретеді деп ойлаймын. Бағалау түрлері және бағалау кретерийлері қазіргі кезде сабақта үлкен мәселе, сол үшін де бағалау туралы әлі де толық білгім келеді.

    Жауап беру
  • Бибигуль 27.03.2017 күні 23:21 уақытында

    тапсырмасы берілмегендіктен бірдеңе айту қиын екен, тапсырмасы болса оны былай бағалады десе нақты дәләелдемесі болса

    Жауап беру
  • Алия 27.03.2017 күні 23:04 уақытында

    коучинг сиссияның құрылымы ұнады. әсіресе, Әркім өз бойындағы ерекшелікті табу қаншалықты қиын болды,өзімді қаншалықты жақсы білемін,мені басқа адамдар қандай адам деп ойлайды,сізге басқа адамның қасиеттерін телігенде қандай сезімде болдыңыз? деген ашық сұрақтары ерекше болды. Жұмысыңызда сәттілік, шығармашылықтың шыңынан көріне беріңіз!

    Жауап беру
  • Маржан 24.03.2017 күні 16:57 уақытында

    Жеті модульдің бірі -бағалау. Бағалауға арналған коучинг қысқаша жазылыпты, тақырыпқа сай бағалау критерийлерін байқамай тұрмын. Бағалау критерийлері енгізілсе тіптен тамаша болар ма еді.

    Жауап беру

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?

    25 Нау 2025 / Толық оқу

  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру

    19 Нау 2025 / Толық оқу

  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры

    27 Қар 2024 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    1 Қыр 2019 / Толық оқу

  • тегін сертификат Тегін немесе Ақылы Сертификат Алу

    16 Ақп 2014 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Там 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Күнделікті жұмыстар баланың дамуына қалай көмектеседі?
  • Оқуды бала үшін қызықты саяхатқа айналдыру
  • Как помочь ребенку понять Present Simple и Present Continuous: Практические примеры
  • Бастауыш сынып тәрбиешісінің рөлі мен міндеттері
  • Ұстаздар күніне құтты болсын!

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.