Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
Менің отбасым
Өмірбаян оқу Мектеп: Шаған ЖОББМ
Күні, айы:10.10
Пәні:Әдебиеттік оқу Мұғалімнің аты-жөні:Мусагалиева Ж.Ш.
Сынып: 2 в Қатысып отырған оқушылардың саны: Қатыспаған оқушылардың саны:
Осы сабақтың оқыту мақсаттары: 2.2.1.1 мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу/ рөлге бөліп/ мәнерлеп оқу
2.2.2.1 мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу
2.3.3.1 шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет/ калиграмма/ аппликация/ фотосуреттер арқылы ұсыну
Табыс критерииі: Барлық оқушылар:
Мәтінді дауыстап дұрыс, әрі түсініп оқи алады.
Оқушылардың басым бөлігі:
Мәтінді мәнерлеп оқиды,мазмұнын айта алады.
Кейбір оқушылар:
Мәтінді мәнерлеп оқи отырып, шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен көрсете алады.
Тілдік мақсат Дағдыларды дамыту:
Отбасы мүшелерін атау
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Дауыссыз дыбыстар, демалыс күні.
Сабақта диалог жазу үшін пайдаланатын тіл:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Отбасы дегеніміз не?
Отбасы мүшелеріне кімдерді жатқызуға болады?
Отбасымен демалыс күнін қалай жоспарлайсыңдар?
Туыстарыңа демалыста уақыт бөлесің бе?
Демалыс күнді тиімді пайдалану дегенді қалай түсінесің?
Алдыңғы білім Отбасы ұғымы туралы біледі
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Жағымды көңіл күй туғызу.
0-2 минут
Өмірлік тәжірибені өзектендіру.
2-4 минут
Мақсат қою. (Ұ) Қызыушылықты ояту
Қайырлы күн баршаңызға,
Шақырымыз ортамызға.
Барлығымыз біргеміз,
Шеңбер құрып жүреміз.
Ол шеңберде әкем, анам, әпкем бар,
Ағам, атам, әжем бар.
Барлығымыз біргеміз,
Ажырамас іргеміз.
«Балмұздақ таяқшасы» әдісі арқылы топқа бөлу
Қима қағаздардан суретті құрау
Суреттер не туралы? /әр топтың суреті талданады/
Суреттегі оқиғалар қайда болуы мүмкін?
Отбасы дегенді қалай түсінеміз?
Сабақтың ортасы
Сабақ тақырыбы бойынша жұмыс.
6-40 минут
МК Отбасы үш тілде
Отбасы семья family
Айтылым
Отбасы шежіресі
-Олай ,болса , өз отбасымыздың мүшелерін шежіре ағашына жазып шығайық.
Сергіту сәті: « Бармақтар отбасы »
Ұжымдық жұмыс
Оқылым «Кішкентай қарындасым»
«Бірлескен оқу» әдісі
-Өлең не туралы?
— Ағасы неліктен қарындасын қарылғашым дейді?
-Суретпен өлеңді байланыстырып көрейікші?
Топтық жұмыс
Топтың жұмыстың критерийі
Барлық оқушылар қатысу
Ынтымақтастық
Уақыт
1-топ Сөзжұмбақ құрастыру
2- топ Ребус құрастыру
3- топ Мақал-мәтел құрастыру
Жазылым
Қалыптастырушы бағалау
«Менің отбасым»
Шағын мәтін жазып,шығармашылық жұұмысын қорғау Жұптық жұмыс
Екі оқушы отбасы туралы диалогқа түсу
Сенің отбасыңда неше адам бар?
Олар немен айналысады?
Ағаңның жасы нешеде?
Отбасыңмен не істегенді ұнатасың? Ойынға арналған тапсырманы интербелсенді тақтада орындау
Оқулық, жұмыс дәптері
Ақ парақтар мен маркерлер, интербелсенді тақта
Флипчарттар, қарындаштар, маркерлер, бағалау фишкалары
Оқулық
Оқулық,ақ парақтар
Сабақтың соңы
Сабақты қорыту.
Рефлексия.
40-45 минут Күлегештерге өздерінің көңіл күйлерін бейнелеу арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бөлісу
Көңілді- барлық тапсырмаларға түсіндім.Өйткені———
Жақсы- тапсырмаларға түсіндім.Бірақ————
Көңілсіз- мүлдем түсінбедім.Өйткені мен үшін————-
Жұлдызшалар арқылы оқушыларды бағалау. Күлегеш
Қосымша ақпарат
Дифференциация Өз отбасымен өткізген қызықты сәтті әңгімелеу Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Жоспардағы тақырыпты қиыстырыңыз. Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АҚТ-ны байланыстыру.
Дарынды оқушылардың шығармашылық тапсырма кезінде білгенін ортаға салып, ақпарат іздеуде басқаларға бағыт бере білуі маңызды. Сұхбат кезіндегі белсенділік.
Өз бетімен және топта жұмыс істеу білігі.
Рефлексиялық бағалау.
Интербелсенді тақта, ғаламтор желісі, ақпараттық анықтамалық әдебиеттер.
Ұйымдастырылған оқу қызметі мақсатына жеткен деп ойлаймын. Себебі, сабақтастық, құрамдастық көріініп тұр. Сабақ жоспары өте жүйелі құрылған.
Сабақтың құрылуы ұнады.сабақта тиімді тәсілі дер қолданылған
Мақсат айқын құрылған және сол мақсатқа жете білген деп ойлаймын… Отбасы құндылығы қашанда маңызды болмақ….
Ұйымдастырылған оқу қызметі мақсатына жеткен деп ойлаймын. Себебі, сабақтастық, құрамдастық көріініп тұр. Сабақ жоспары өте жүйелі құрылған.
өте жақсы жазылан. мақсаттары айқын
Сабақ құрылымы бойынша өз мақсатыңызға жеткенсіз. Әдіс- тәсілдер тиімді пайдаланылған. Сабақта бағалау критерийлері пайдаланылған. Сабақ ауқымды, ұнады
«Менің отбасым» тақырыбына жоспарды өте жақсы құрған. Себебі сабаққа тиімді әдістер таңдап алынған және сабақ мақсатына жеткен деп ойлаймын.
«Менің отбасым» тақырыбына құрылған жоспарды өте жақсы құрылған. Себебі сабаққа тиімді әдістер таңдап алынған және сабақ мақсатына жеткен деп ойлаймын.
Бұл қысқа мерзімді жоспар қазір пилоттық жобаға қатысатын мектептерде қолданыс үстінде. Өйткені оқу мақсаттары нөмірмен берілген. Егер сіздің мектеп 30 пилоттық мектеп қатарында болса, дұрыс жүргізілуде. Егер ескі бағдарламамен оқытсаңыз бұл оқу мақсаттарын қайдан алдыңыз?
Ұйымдастырылған оқу қызметі мақсатына жеткен деп ойлаймын. Себебі, сабақтастық, құрамдастық көріініп тұр. Сабақ жоспары өте жүйелі құрылған.
Білім басы — бастауышта дейміз, дегенмен ата-аналар сол мұғалімдерге көмектеседі ме? Үй тапсырмасын орындағанда ғана бала жан-жақты дарынды болып шығады. Бірақ ата-аналар кінәні өзінен, я болмаса баласынан емес мұғалімнен іздейді. Бұл қате пікір. Көпке бірдей топырақ шашпаймын.