Бастауыш пен балабақша және ата-аналар сайты.
  • Ұстаздарға
    • Ұстаздар еңбегі
    • Көрнекіліктер
    • Түйіндеме жасау
    • Сертификат
    • Слайд презентация
    • Балалар ойындары
    • Бастауыш сыныпқа
    • Тәрбиешілерге
    • Мақала жариялау
    • Минусовка
    • Мерекелер
    • Конкурстар
  • Жоспарлар
    • Ағылшын тілі
    • Әр түрлі
    • Бастауыш сынып
    • Балабақша
    • Биология
    • География
    • Информатика
    • Қазақ тілі
    • Логопед дефектолог
    • Математика
    • Өзін-өзі тану
    • Тарих
    • Технология
    • Физика
    • Химия
  • Балаларға
    • Мақал мәтелдер
    • Жұмбақтар жауабымен
    • Ертегілер
    • Мультфильмдер
    • Тақпақтар
    • Шығармашылық
    • Сіз білесіз бе?
  • Аналарға
    • Ана және бала
    • Бала денсаулығы
    • Сұлулық
    • Жүктілік күнтізбесі жаңа нұсқа 2025
    • Баланың жынысын анықтау 2025
    • Сәби жынысын жоспарлау
    • Овуляция күнтізбесі
    • Қалай жүкті болуға болады

Негізгі бет > Балабақша

 

Ойыншықтар дүкені


Ересек «Ертегі » тобы үшін білім барысын ұйымдастырудың технологиялық картасы
16.02.17ж Садвакасова Ш. Р.
Білім бөлімі: «Қатынас» — Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Ойыншықтар дүкені. (Ағаштан, резинадан, пластмассадан жасалатын ойыншықтар жайлы әңгіме құрастыру).

Мақсаты: Сызба нұсқасы бойынша бейнелі әңгіме құрастыра білуге, жасалуы бірдей заттарды топтастыруға, сөйлеу барысында ағаштан, резинадан, пластмассадан деген сөздерді қолдана алуға үйретуді жалғастыру. Зат есімнің көпше түрінде ілік септігінің жалғауларын жалғай (Ойыншықтардың, машиналардың, доптардың,қуыршақтардың) білуге үйрету.Балалардың сөздік қорларын байыту. Балаларды бірлікке тарту және ойыншықты ұқыпты қолдануға тәрбиелеу.

Әдіс тәсілі : ойын ,сұрақ – жауап , жұмбақ, синквейн схемасы, лэпбук.
Пән аралық байланыс : қоршаған орта , көркем әдебиет .

Сөздік жұмыс: ағаштан- деревянный- wood (вуут), резинадан-резиновый — rubber (робэ)
пластмастан- пласмассовый-plastic (пластик)

Көрнекіліктер : Ойыншықтардың суреттері ,тест ,Лэпбук,қошқар, Синквейн схемасы.
Оқу іс-әрекетінің кезендері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың қызметі
Мотивациялық- қозғаушы -Балалар , бүгін ерекше күн ,бүгін бізге қонақтар келіп отыр,қонақтармен амандасайық .
Ойыншық дүкеніне «қошқар» келіп өз достарын іздеді. Дүкенің сөрелері бос, ойыншықтары жоқ. Балалар қошқарға көмектесеміз бе, достарын тауып алуға.

Сәлеметсіздер ме!

Үлкенгеде сіз,
Кішіге де сіз.
Үлкендерді құрметтеп ,
Бас иеміз біз!
Әрине көмектесеміз.
Іздену-
ұйымдастырушы
Онда тыңдандар жұмбақтардан бастайық:
Бір құлағы сөйлесе,
Бір құлағы тыңдайды.
Білсең айтшы ендеше,
Жұрт не дейді мұндайды ?
Төбесінде ебелек,
Ұшады өзі керемет.
Аяғы бар, жүрмейді,
Аузы бар, күлмейді.
Айнымайды бөпемнен,
Тек сөйлеуді білмейді.
(Дария қуыршақ туралы тақпақ біледі екен, сол тақпағын тыңдайық).

Суға салсаң батпайды,
Түскен жерге жатпайды.
(Аружан да доп туралы тақпақ біледі екен, сол тақпағын тыңдайық).
Жарайсыңдар балалар! Енді мынандай сұрақтарыма жауап беріп көріңдер.

Сұрақ — жауап
Сүйікті ойыншықтарың бар ма?
Қандай ойыншықтарың бар?

Неден жасалған олар? Ендеше осы ағаштан, резинадан, пластмастан деген сөздерді қазақша, орысша, ағылшынша айтып көрейік.

ағаштан- деревянный- wood (вуут),
резинадан-резиновый — rubber (робэ)
пластмастан- пласмассовый-plastic (пластик).

Ойыншықтар туралы сабақ.Ойыншықтарды қалай ұстау керек?

Жарайсыңдар , келген қонағымызға қошқарға ойыншықтар туралы әңгімелеп берсек дүкенде ойыншықтар көбиеді. Ол үшін сендерге мына схема көмектеседі- схема бойынша әңгіме құрастырамыз.

1.Синквейн схемасымен жұмыс.
Балалар , мына үстел үстінде жатқан суреттердін ішінен өздерін жақсы көретін ойыншықтарынды тауып алып схема бойынша әңгіме құрастыру керек? Не болмаса тақпақ білсендер тақпақ айтып, суретін тауып алып сөреге қоюға болады.
Не?
Қандай?
Не істейді?
Мен ……. (сөйлем).
Қай топқа жатады? (жануар, жабайы ан, .)

2. Сергіту сәті.
«Көңілді күн» әуен қосылады.
Жарайсыңдар! Енді қошқарға деген көмегімізді жалғастырайық.
4. Қазір біз қошқарға оның достары туралы әңгіме айтып береміз. «Лэпбук» бойынша жұмысымызды жалғастырамыз.

1 тапсырма – түстерін айта отырып , сөйлем құрастыру.( қызыл доп, көк доп…)

2 тапсырма – жекеше және көпше түрінде айту. (Қуыршақ -қуыршақтар …)

3 тапсырма –таңдап алған ойыншыққа сипаттама беру. Ат – ағаштан жасалған – түсі коңыр — жүреді, секіреді, шабады, шөп жейді, жем жейді, су ішеді — ұлдар ойнайды- үй жануары.

4 тапсырма- тест орындайды бәрі.(Ұл мен қыздың ойыншықтарын ажыратады).
Бұл телефон.Жұмбақтың шешемін тапқан бала суретті тауып дүкеннің сөресіне қойяды.
Ол тікұшақ Жұмбақтың шешемін тапқан бала суретті тауып дүкеннің сөресіне қойяды.
Ол қуыршақ. (Дария тақпағын айтады) Жұмбақтың шешемін тапқан бала суретті тауып дүкеннің сөресіне қойяды.
Доп жатпайды.
(С Аружан тақпағын айтады). Жұмбақтың шешемін тапқан бала суретті тауып дүкеннің сөресіне қойяды.

Балалардың жауабы.

ағаштан- деревянный- wood (вуут), резинадан-резиновый — rubber (робэ)
пластмастан- пласмассовый-plastic (пластик)
Балалар қайталайды.
Ойыншықтарды ұқыпты үстау керек лақтырмай, сындырмай, жинап жүру керек.
4-5 баланың әңгімесін тыңдаймыз. (Әңгіме құрастырған ойыншықтын суретін сөреге қойяды).Көркем сөз білетін балалар өз сөздерін айтады. (тақпақта айтылған ойыншықты сөреге қойяды).

Теледидарға қарап орындайды.

-түстерін айта отырып , сөйлем құрастыру.( қызыл доп, көк доп…)
-жекеше және көпше түрінде айту. (Қуыршақ -қуыршақтар …)
-таңдап алған ойыншыққа сипаттама беру. Ат – ағаштан жасалған – түсі коңыр — жүреді, секіреді, шабады, шөп жейді, жем жейді, су ішеді — ұлдар ойнайды- үй жануары.
Үстел үстінде жатқан суреттердің ішінен өзіңе ұнайтын ойыншықты тауып алып оның түсін, неден істелгенін, қалай ойнауға болатынын, кім онымен ойнайтынын айтып береді және тиісті қалтаға салады.
Соңында тест орындайды. (Ұл мен қыздың ойыншықтарын ажыратады).

Рефлексивтік-коррекциялаушы

6. Тамаша, қонағымыз қошқар өте риза сендерге. Сендермен бірге бір ойын ойнағысы келеді..Дидактикалық ойын: «Сөйлемді аяқта»
Ойын шарты; Басталған сөйлемді, балалар аяқтайды .
-Менің ойыншығым …………. / әдемі /.
-Мен қуыршақпен …………./ ойнаймын/ .
-Допты жоғары ………….. / лақтырдым /Қошқар қуанып, риза болғанынан сендерге рақметін айтып сыйлығын береді (шарларын).

Ал енді балалар өздерінді өздерін бағалап смешарик таңдап алыңдар. (өте жақсы, жақсы, тырыс).
Қорытынды. Қонақтармен қоштасу .
Айтылған сөйлемді, әр бала өзінше аяқтайды. ( біреуі әдемі десе, екіншісі сұлу, үлкен, қызық…).
Әрқайсы өз өзін бағалайды.
Күтілетін нәтижесі:
Ұғынады: әр түрлі материалдардан ойыншықтар болады екен.
Түсінеді: сұрақ – жауапқа толық сөйлеммен жауап беріп әңгіме құрастыратынын; ұқыпты, тәртіпті болуды.
Қолданады: ойыншықтарға жанашырлықпен қарап , достарымен бөлісіп ойнау .

Поделиться в WhatsApp

Мына ұқсас жазбалар топтамасын ұсынамыз:

  • Ұйымдастырылған оқу қызметін қорытындылау
  • Цирктегі жануарлар
  • Денсаулық саған рахмет
  • Ардақты анашым
  • Төрт түлігім- тірлігімнің ырысы

комментария 55 Пікір қосу

  • Балауса 16.10.2024 в 19:40

    Озим сол сабактын ишинде отырғандай болдым.оте керемет!

    Ответить
  • Айжан 23.03.2022 в 18:24

    синквей схемасын естигем оте жаксы жаттыгу , оз практикамда колдангым келип жур. рахмет пайдалы малиметтер озиме сактап алдым

    Ответить
  • Зульфия 23.03.2022 в 16:34

    Ойыншықты сапасына қарау қажет. Шама келгенше ағаштан жасалған ойыншық алу қажет. Қазіргі сапасыз ойыншықтың құрамында баланың денсаулығына зиян химикаттар болуы мүмкін

    Ответить
  • Анар Жауышева 13.03.2022 в 18:55

    1.Синквейн схемасымен жұмысты бірінші рет естіп тұрмын.көп рахмет.берген тапсырмаларда балаларға сай.

    Ответить
  • Нұрсипәт Аяулым Олжақызы 02.01.2022 в 11:13

    Озим сол сабактын ишинде отырғандай болдым.оте керемет!

    Ответить
  • ЖАДЫРА 25.12.2021 в 12:56

    Балалар ойыншық дүкенінен шыға алмаған шығар мына тақырыпта өте күшті жазылған

    Ответить
  • Дана 21.12.2021 в 02:32

    Сабақта балаларды сұрақ – жауапқа толық сөйлеммен жауап беруге және әңгіме құрастыру арқылы сөздік қорларын дамыту жұмысы жақсы ұйымдастырылған. Сіздерге көп рахмет!

    Ответить
  • Бекмолда Айгерім 19.12.2021 в 14:41

    Ойыншықтар дүкеніне саяхат жасағандай болдым.Сабақ өте керемет жазылған

    Ответить
  • Ақтоты 05.12.2021 в 08:15

    Өте жақсы ұйымдастырылған оқу қызметі екен. Лэпбукпен жұмыс өте қызықты әрі балалар үшін жаңа нәрсе. Оқу қызметінде үштілділікте бар. Жаң жақты қамтылып ұйымдастырылған екен. Жарайсыз

    Ответить
  • Лаззат 09.11.2021 в 15:30

    өте жақсы сабақ екен,жоспары ұнады

    Ответить
  • Айдана 08.11.2021 в 01:25

    Синквейн схемасы дегенді біріншірет естіп отырмын. Әлі білмейтінім көп екен.

    Ответить
  • Нағима 03.11.2021 в 15:32

    Сабак жоспары оте накаты, Көрнекті,угыныкты тілмен баяндалган. Билингвалды компоненттер де қолданылған, үштілділік кезинде бул сабак жас педагогтарга таптырмас материал екен

    Ответить
  • Камшат 04.10.2021 в 14:47

    Балалардың өз тілін ғана емес, өзге тілді де үйренуіне осы ойындардың ықпалы зор!!

    Ответить
  • Куралай 21.09.2021 в 14:06

    Сабақ жоспары өте жақсы жасалған. Жас мамандарға нағыз керек сайт

    Ответить
  • Салима 09.09.2021 в 16:46

    Жақсы ұйымдастырылған сабақ жоспары, балаларға ойын тәртібін үйретеді!

    Ответить
  • Назира 18.08.2021 в 13:45

    Балаларға неше түрлі ойыншылар дүкенде бар

    Ответить
  • Алма 17.08.2021 в 13:11

    Сабақта пәнаралық байланыс бар екен. Сол тұсы ұнады. Ойыншықтардың неден жасалғанын бала үш тілде үйренеді. Ұқыптылыққа тәрбиелейді. Рахмет сіздерге!

    Ответить
  • Акерке 11.08.2021 в 14:21

    кейінгі технология бойнша жақсы жазылған оқу қзметі екен; рахмет, керегімді алдым

    Ответить
  • Гаухар 05.08.2021 в 08:32

    оқу қызметіне сквейн әдісін қолданған екен. есте болатын нәрсе екен. рақмет

    Ответить
  • Арай 07.05.2021 в 16:19

    Балалардың өз ойыншықтарын атауға және қатты немесе жұмсақ екенін ажыратуға өте жақсы екен

    Ответить
  • Алтынай 23.04.2021 в 18:07

    Сабақ жоспары өте жақсы жасалған. Ойыншықтармен танысып . 3 тілде атауды үйретіп . Жүйелеп қамтылған

    Ответить
  • Айгерім Даулбаева 20.04.2021 в 16:39

    Сабақ өте қызықты балаларға өткізуге болатын керемет сабак. Ерке айға рахмет

    Ответить
  • Майра 11.04.2021 в 23:17

    сабақ түсіндіруде бірнеше әдісті қолданыпты. Балалар үшін ойын түрінде өткізген сабақтар түсінікті әрі қызықты?

    Ответить
  • Сауле 28.03.2021 в 14:37

    Сабақ жоспары өте жақсы жасалған. Ойыншықтармен танысып . 3 тілде атауды үйретіп . Жүйелеп қамтылған

    Ответить
  • Жаннұр 12.03.2021 в 20:33

    Сабақ жақсы құрылған. Ойыншық атауын және оны ажыратуды балаға тез үйренуіне оңай. Үш тілдік компонент талапқа сай.

    Ответить
    • Тоқтасынқызы Альбина 08.12.2021 в 21:51

      Ойыншықтар қазір замандағы балаларға өте қажет. Ойыншықпен балалар, ойнап қана қоймай, сөйлеп үйренеді. Қыздар қуыршақпен ойнап әр қуыршағына ат қойып ойнайды, ыдыс аяқтармен жақсы ойнап, тура үйіндегі аналарын бинелеп рольге кіріп ойнап шығады. Ұлдар машина, комаз, түрлі, ертегі кейіп керлермен ойнайды. Ұлдар әкесі сияқты машина айдап ойнайды. Ойыншықтар бала өміріне ерекше мән береді және мамандық таңдауға өте тиімді.

      Ответить
  • Оразамбаева Айжан 11.03.2021 в 16:30

    Сабақ маған ұнады. Ойыншық-баланы жан-жақты тәрбиелеу мақсатында пайдаланылады. Баланың дүниетанымын кеңейтуге көмектеседі.

    Ответить
  • Балкерим 20.02.2021 в 21:54

    Еркетайға алғысымды білдіремін. Жас мамандарға нағыз керек сайт.

    Ответить
  • Гулмира 13.02.2021 в 08:47

    Оку кызмети жаксы уйымдастырылган . Озиме керекти , пайдалы акпаратты алдым. Рахмет

    Ответить
  • Гүлжанат 12.02.2021 в 11:18

    Еркетайға алғысымды білдіремін. Жас мамандарға нағыз керек сайт.

    Ответить
  • Гүлжанат 12.02.2021 в 11:17

    Жоспары,мақсаты,әсерлі түсіндірілген екен

    Ответить
  • Гүлжанат 12.02.2021 в 11:16

    сабақ.заман талабына сай екені көрініп тұр.

    Ответить
  • Гүлжанат 12.02.2021 в 11:15

    Жақсы сабақ.заман талабына сай екені көрініп тұр.

    Ответить
  • Айгерим 01.02.2021 в 23:48

    Балаларға қызықты тақырып. Сабақ таотымды, түсінікті құрастырылған

    Ответить
  • Алия 29.01.2021 в 14:34

    Балаларға ойыншықтарды атап, ажыратуға, сапасы мен әрекетін білдіретін сөздерді дұрыс айтуға үйрету. Дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Тәрбиешінің сұрақтары бойынша суреттен қысқа әңгіме құрастырып айтуға ынталандыру ушин жасалган дуния екен

    Ответить
  • Майра 26.01.2021 в 11:55

    Жаксы жоспар, маган унады

    Ответить
  • Шынар 25.10.2020 в 15:10

    сабақ өте жақсы ұйымдастырылған және тақырыптан ауытқымай жазылған

    Ответить
  • Алия 23.09.2020 в 12:21

    Осы материал арқылы ашық оқу қызыметін ұйымдастырамын! Рақмет

    Ответить
  • Бағдагүл 05.09.2020 в 23:05

    Осы материал арқылы ашық оқу қызыметін ұйымдастырамын! Рақмет

    Ответить
  • Кулаш Ергазиева 29.07.2020 в 20:44

    ойншық баланың ең сүйікті заттының біріғо.мынада өте керемет ақпарта бар екен.

    Ответить
  • Айсулу 03.05.2020 в 19:20

    Сабақ барысында балаларды ұқыптылыққа тәрбиелей отырып тілдерін дамытты

    Ответить
  • Акнур 02.05.2020 в 16:29

    Сабак жоспары оте накаты,Корнеем,угыныкты тилмен баяндалган. Билингвалды компонентти де колданган, казирги уштилдилик кезинде бул сабак жас педагогтарга таптыомас материал

    Ответить
  • лаура 26.04.2020 в 16:18

    Оқу қызметі ерекше. жаңа терминдер бар екен тамаша

    Ответить
  • Айгүл 09.02.2020 в 19:12

    Сабақтың құрылымы өте жақсы деп есептеймін. Жас мамандар үшін көмек болары сөзсіз. Жаңа технология бойынша құрылған. маған ұнады. Сізге сәттілік!

    Ответить
  • Бахыт 15.01.2020 в 22:02

    Жақсы жазылған, жаға технология қолданылған, құрылымы жақсы.

    Ответить
  • Данагуль 17.12.2019 в 18:55

    сабақ жоспары жақсы жазылған екен!!!

    Ответить
  • Нұра 15.12.2019 в 23:36

    Сабактын откизу барысы ерекше. Жас мамандарга уйренип коруге улкен комек. Сиздерге рахмет! Енбектеринизге саттилик!

    Ответить
  • Асемгул 18.11.2019 в 21:34

    Ертегі сабақ бірінші сынып мұғалімдеріне керек екен!

    Ответить
  • Дәмелі 07.11.2019 в 00:43

    Сабақта балаларды сұрақ – жауапқа толық сөйлеммен жауап беруге және әңгіме құрастыру арқылы сөздік қорларын дамыту жұмысы жақсы ұйымдастырылған!

    Ответить
  • Аружан 25.06.2019 в 02:55

    сабақ жоспары ұнады. Жаңа, заманауи үлгіде өтілген екен

    Ответить
  • Айгерим 20.04.2019 в 19:30

    оку қызметі жаксы откен сияқты. создік корларын дамыта аламыз осылай жұмыс жасасак!

    Ответить
  • Бағила 24.02.2019 в 17:45

    Балаларды ұқыптыллыққа тәрбиелей отырып, үш тілділікті пайдалана отырып тілдерін дамытты. Өте жақсы!!!

    Ответить
  • Абилдина Акбаян Кадирбековна 18.04.2017 в 14:53

    Сабақ өте жақсы құрылған. Полилингвальді компоненттер пайдаланылған.Сабақ барысында әр кезеңнің өзінде түрлі әдістер пайдаланылған.Сабақ тартымды.

    Ответить
  • Роза 15.04.2017 в 00:51

    Жаңа технология бойынша өтілген сабақ жоспары ұнады.Сабақ әрі мазмұнды, түсінікті.

    Ответить
  • Алия 10.04.2017 в 23:43

    жақсы сабақ, әсіресе үштілдік компонет қолданылды, заман талабына сай сабақ, керемет

    Ответить

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!
Жауапты кері қайтару

  • қазақша жұмбақтарЖұмбақтар жауабымен

    11 Авг 2025 / Толық оқу

  • Сертификат алу ережелері (Erketai.kz) 2025

    3 Сен 2025 / Толық оқу

  • Ғажайып әлемнің кейбір қызықты фактілері

    1 Сен 2025 / Толық оқу

  • 1 Қыркүйек Білім Күні Құтты Болсын!

    1 Сен 2025 / Толық оқу

  • қазақша жұмбақтар Жұмбақтар жауабымен

    11 Авг 2025 / Толық оқу

  • Сертификат алу ережелері (Erketai.kz) 2025

    3 Сен 2025 / Толық оқу

  • Оқушы портфолиосының үлгісі

    30 Авг 2013 / Толық оқу

Жаңа жазбалар

  • Сертификат алу ережелері (Erketai.kz) 2025
  • Ғажайып әлемнің кейбір қызықты фактілері
  • 1 Қыркүйек Білім Күні Құтты Болсын!
  • Кім жылдам турнирі
  • Мақал-мәтелдер және нақыл сөздер жинағы

Сайтта жарияланған мақалаларды сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз басқа сайттарға жариялауға тиым салынады.Мақаланы басқа сайтқа жариялауға байланысты сұрақтарыңызды hat@erketai.kz электронды почтасына жазыңыздар.Сайттың барлық құқықтары қорғалған © ERKETAI.KZ 2012 жылдан бастап жұмыс жасайды.