Бүгінгі бөбек – ертеңгі азамат – қоғам иесі. Балғын бөбектерге ең алғаш жол көрсетуші, бағыт беруші – балабақша тәрбиешілері. Өйткені білім мен тәрбие негізі баланың жеке басын қалыптастыру негізі балабақшада қаланады. Балабақшаның басты міндеттерінің бірі бүлдіршіндердің ой-өрісін, іс-қимылын жан-жақты дамыту.
Бұл кезең баланың іс әрекетінің қалыптасуымен дамуы қуаттылықпен жүретін ерекше құнды, қайталанбайтын мезгіл. Бұл мезгілде балаларға берілетін білім ең алдымен тәрбие мазмұны әлеуметтік сұранысқа сай жүзеге асырылуы тиіс. Таным ең алдымен сезім арқылы қабылдауы, бала өз тәжірибесінен бақылап,көріп тануынан тұрады.Сезіну үдерісі кезінде бала бір нәрсені немесе заттың қасиетін, құрылымын таниды. Баланың логикалық ойлау түсігіні ең алдымен оның сезінуімен байланысты.
Баланың математикалық түсініктерді дұрыс меңгеруі, баланың дамуы жас ерекшеліктеріне байланысты, бала заттың санын, затты салыстыру (көлемін) теңістіру, орналасуын, саны мен сыңарын белгілеріне қарай табу тәсілдерін меңгереді. Жаңа технологияларды күнделікті ұйымдастырылған оқу қызметінде пайдалану үшін, әр тәрбиеші өзінің алдында отырған балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогтық мақсат -мүддесіне, өзінің шеберлігіне байланысты таңдап алады.
Жаңа технологияны жүзеге асыруда тәрбиешінің белсенділігі, шығармашылық ізденісі, өз мамандығына деген сүйіспеншілігі, алдындағы шәкірттерін бағалауы ерекше орын алады. Шығармашылық қабілет әр баланың табиғатында болуы мүмкін. Біздің міндетіміз — балаға оның бойында жасырынып жатқан мүмкіндіктерін ашып көрсету. Кез- келген бала тәрбиешінің басшылығымен орындаған шығармашылық жұмысының нәтижесінде өзінің ішкі мүмкіндіктерін дамытады.
Егер бала бойындағы қабілетті тәрбиеші байқамаса, ол бала басқа балалармен бірдей болып қалады, сондықтан қабілеттің дамуына түрткі бола білуі керек. ҰОҚ қызықты өткізу үшін, тәрбиешінің өзі даярлануы керек. Балабақшамызда ҚМҰҚ –дан деңгейлік тапсырмалар, ауызша логикалық есептер, Дьенештің «Логикалық блоктарын», Кюизенер «Түрлі түсті таяқшар», В.В. Воскобович «Геоконт» , «Чудо соты», «Чудо цветик» , клемшесін , сонымен қатар әр бала ноутбуктарда түрлі тапсырмаларды қызыға орындайды.
«Қостанай қаласы әкімдігінің №13 бөбекжай бақшасы»
Ересек «Гүлім» тобының тәрбиешіcі: Акауова Арайлым Куанышбаевна
Жаңа технологиямен баланың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін арттыру, бала бойындағы қабілетті уақытында байқау.
Макаладан көп нәрсе алдым,озимде колданатын боламын! Рахмет ?
Мектепке дейінгі тәрбие беру ұйымдарында балалардың ой — өрісін, логикасын, тілін дамытуда, белгілі бір затты қабылдауын, есте сақтауын, оны қайта жаңғыртып көзге елестетуін, дүниетанымын дамытуда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы ерекше деп ойлаймын.
Мектепке дейінгі тәрбие беру ұйымдарында балалардың ой — өрісін, логикасын, тілін дамытуда, белгілі бір затты қабылдауын, есте сақтауын, оны қайта жаңғыртып көзге елестетуін, дүниетанымын дамытуда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастырудың маңызы ерекше.
балалардын ой орисин арттыруга арналған жұмыстар екен.
Макаладан көп нәрсе алдым,озимде колданатын боламын!
Ақпарат өте түсінікті Жақсы жазылған
жаңашылдық керек кандай маман иесінеде
Қарапайым математика балаға өте қажет. Бала санауға, пішіндерді айтуға, салыстыруға, қосу алуға үйрету керек. Жаңа технологияларды тәрбиеші меңгеру арқылы үйрету. Ой өрісін дамыту керек баланың.
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған жақсы ақпараттар берілген екен. Рахмет
Мектепке дейінгі балалардың дамуына арналған және жас ерекшелігіне қарай дамыту туралы туралы керемет мәліметтер көрсетілген. Жаңа технологиямен баланың ой өрісін кеңейтіп, есте сақтау қабілетін жақсы дамытады
Мектеп жасына дейінгі балаларға қажет ақпарат екен. Балаларға математикалық ұғымдарды қалыптастыруда жаңа технологиялардың пайдасы мол
Жаңа технологиямен баланың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін арттыру, бала бойындағы қабілетті уақытында байқау. Әрине бұл бақша жасындағы балаларға пайдалануға өте тиімді.
математикалық дағдыны арттыруға арналған тапсырмаларды атаулары мен авторларын жазып қалдырғаныңызға рахмет
Мақала өте түсінікті жазылған екен.Жұмыстарыңызға сәттілік
Мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық ұғым мен білімді қарапайым түрде айтып, білімін жетілдірсе ұтымды. қабылдау деңгейі де осындай қарапайым тілге негіз болады. Ал мектеп жасында қарапайымнан гөрі күрделі сөздермен түсініруге енеді. Өте тиімді әрі керек мақала
Мақаланың жүктелмейтіні өкінішті екен. жұмыстарыңызға сәттілік
Өте жақсы жазылған мақала. Маған ұнады. Алдағы уақытты қажетіме жаратамын.
Тамаша өте керемет құнды көрнекіліктер екен сапасы күшті рахмет. ЖҰМЫСТАРЫҢЫЗҒА БЕРЕКЕ ІСТЕРІҢІЗГЕ СӘТТІЛІК ТІЛЕЙМІН МАҒАН ҚАТТЫ ҰНАДЫ РАХМЕТ
Оте жаксы жазылган макала. Оте тиимди ари керек макала екен
Өте жақсы жазылған ?жұмысыма қажетті материал
Мектеп жасына дейінгі балаларға қажет ақпараттар екен. Қазіргі заманда осындай қажетті сайттын барына Сіздерге рахмет!
Акпараттык манызы бар макала екен. Авторга рахмет.оз кажетиме колданамын
Жаңа технологиямен жасалып, баланың ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін шыңдайды деп, өзіме керегін аламын. Рақмет!
Өте қажет әрі тиімді
Мектеп жасына дейінгі балаларға математикалық ұғым мен білімді қарапайым түрде айтып, білімін жетілдірсе ұтымды. қабылдау деңгейі де осындай қарапайым тілге негіз болады. Ал мектеп жасында қарапайымнан гөрі күрделі сөздермен түсініруге енеді. Өте тиімді әрі керек мақала
балалардын ой орисин арттыруга арналған жұмыстар екен.
Жаңа технологиямен баланың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін арттыру, бала бойындағы қабілетті уақытында байқау. Әрине бұл бақша жасындағы балаларға пайдалануға өте тиімді
Жаңа технология дейміз, соны зерттеу барысында 3-5 жас арасындағы балалардың есте сақтау қабілеттері ең жоғары болады екен. (Метатану). Яғни бақша жасындағы балалар.