Ақмола облысы, Целиноград ауданы, МКҚК «Алтын дән» балабақшасы, Инсебаева Роза Кемелбаевна, аға тәрбиеші.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным»
Бөлім: Тіл дамыту, Көркем әдебиет, Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: Ертегілер еліне саяхат
Мақсаты: «Үйшік» және «Шалқан» ертегілерін рөлдерге бөліп ойнату арқылы байланыстыра сөйлеуге жаттықтыру, сөздік қорын байыту, тілдік, дыбыстық мәдениетін жетілдіру. Балалардың өз бетінше ойлап, әр кейіпкердің өзіндік ерекшелігін ажырата білуге үйрету, ертегіге деген қызығушылығын арттыру. Достыққа адал болуға, мейірімділікке баулу.
Әдіс –тәсілдер: Сұрақ-жауап, ертегіні сахналау, ертегі кейіпкерлерін сипаттау, мадақтау
Сөздік жұмыс: тықырлауық, бақылдауық т.б
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушылық Армысың алтын күн!
Армысың Жер – ана!
Армысың көк аспан,
Күліп шықты күн бүгін!
Тәрбиеші: — Балалар,
Ертегі — ерекше жанр.Ертегідегі жануарлар адам сияқты сөйлей алуы және адам сияқты нәрселер істей алуы мүмкін.
– сендер ертегі тыңдағанды ұнатасыңдар. Қазір ертегіні қалай көп білетіндеріңді тексерейін.
*Кемпір қаптың түбін қағып, шалға не пісіріп береді?
*Бала көшеге шыға беріп кімді шақыратынын ұмытып қалады…..
*Жоқ, жоқ қанша батыл болсам да ыстық суды ішу қолымнан келмес – дейді жолбарыс……….
*Бұрыштан жүгіріп шыққан тышқан жұмыртқаны сындырып тастайды…..
*Мө –мө дейді сиыр тұмсығын көтеріп, қарным аш жасыл жапырақ болса, сүт берер едім………..
Тәрбиеші: Тамаша, білімдеріңді көрсеттіңдер.Ал сендер осы ертегілердің кейіпкерлері болғыларың келеме? Бүгін барлықтарың «Күншуақ» театрының әртістері боласыңдар. — Іске сәт!
(Орындыққа жайғасады). Шаттық шеңберіне тұрып өлең жолдарын қайталап, көңіл – күй сыйлайды.
Балалар ертегінің атын және кейіпкерлерін атап береді.
— Бауырсақ
— Қайырымды қоян
— Тапқыр қоян
— Шұбар тауық
— Мақта қыз бен мысық
Балалар қуана келіседі.
Ұйымдастыру-іздестіру Негізгі бөлім.
Балалардың ертегі мазмұнын бұзбай, рөлдерді дұрыс ойнауларын қадағалау.
Тәрбиеші балаларға «Шалқан» ертегісін үстел – үсті театры арқылы көрсетуді ұсынады. Б.Мариям:
Сәлем балғын балалар!
Барлығың бермен қараңдар!
Аңдар жайлы ертегі,
Сендерге сыр шертеді.
Ертегіні ең қызық
Сахнаға енгіздік
Баяндайды көріңдер,
Өз бағасын беріңдер.
С. Сұлтан:
«Үйшік» ертегісін қабыл алыңыздар.
Балалар «Үйшік» ертегісін сахналайды.
Ж.Мариям:
«Үйшік» ертегісінде рөлдерде ойнаған балаларды таныстырып өтеді. Балалар рөлдерді өзара бөлісіп ертегіні көрсетеді.
Тәрбиешінің көмегімен көлеңке театры арқылы әртүрлі жануарлар мен құс, жәндіктердің бейнелерін қолдарымен көрсетеді.
Рефлексивті – түзетушілік Сабақты қорытындылау:
Бүгін сабақта не істедік?
Кімнің тапсырмасын орындадық?
Ханшайым нені жоғалтып алыпты?
Қандай дыбыстар бар екен?
Буынға бөлдік, жарайсыңдар, сауат ашу сабағы аяқталды, білімдеріңді көрсете білдіңдер!!!
Балаларға сыйлықтар тапсырылып, жақсы қатысқандары үшін алғыс білдіреді.
— Сөздерге дыбыстық талдау жасадық.
— Білім
Дауысты, дауыссыз дыбыстар
Күтілетін нәтиже: Жалпы сабақтың мазмұнын түсіне білулері:
Біледі: сөздерге дыбыстық талдау жасауды, әріптердің баспа және жазба түрлері таңбалары туралы:
Игереді: «Сөз», «дыбыс», «буын» және «дауысты және дауыссыз дыбыстар» туралы білімдерін бекіту
Қолданады:
— дауысты және дауыссыз дыбыстарды дұрыс атауды;
өте қызықты екен ертегі баланын сөздік қорын дамытуға көмек береді екен
Өте қызықты сабақ. Маған ұнады. Достыққа үндейді
балаға жатар алдында дұрыс мән-мағынасы бар ертегі оқу, қазақи салт-дәстүрмен ұштасқан ертегі оқып беру балаға тікелей тәрбиесне дамуына әсер етеді.
Жақсы, балаларға өте қызықты материал
Ертегі баланың ойлау қабілетін ,қиялын дамытады.
Ертегі балаға ойлау қабілеті мен сөздік қорын дамытуға өте қолайлы.өте жақсы жазылған.Балаларға рөлдік көрініс ретінде қою өте пайдалы деп ойлаймын.тех картаға көп рахмет.
Ертегіні кейіпкерлерге бөліп ойнату өте қызықты болады балаларға. Балалар бар ынталарын салып, қызығушылықтары артып өте жақсы қабылдайды.
Керек заттың бәрі табылуда,іздегенім табылғанына қуаныштымын.Еркетай алға әрқашанда
Балалық шақ — қиял ғажайып әлемі… Әрбір бала сәби шағында неше түрлі ғажайыптарға сенеді, ал ертегі олардың сенімдерін арттырады.
Унады керемет жазылған дүние
Балабақшада ертегілер жанр білген дұрыс сабақты ашып тұр балаларға түсінікті етілген
Ұйымдастырылған оқу қызметі өте жақсы жазылған.Балаларға түсінікті.Ең бастысы тәрбиеші өзіне не керек екенін біледі.
Ертегілер балалардың сөздік қорын молайтып, шығармашылық қабылетін дамыта түседі. Ертегі қойар уақытында балаларды дұрыс рөлге бөлу керек және дұрыс ертегілер та
Ауыз әдебиетінен алынған, қиял ғажайып ертегілер. Ертегілер арқылы әжелеріміз, аталарымыз тәлім тәрбиеге үйреткен. Ертегі тыңдап өскен балалар ойлау сөйлеу мәнерлері ерекше болады. Ертегідегі кейіпкерлер арқылы балалар сондай болғысы келеді. Ертегілер балалардың сөздік қорын молайтып, шығармашылық қабылетін дамыта түседі. Ертегі қойар уақытында балаларды дұрыс рөлге бөлу керек және дұрыс ертегілер таңдай білу керек.
Жақсы материал екен. Маған ұнады
жалпы өзіміз ертегілермен өстік қой.Балабақша балаларына рөлге бөліп орындату олда еңбек.
Ертегілер тақырыбы балалар үшін өте қызықты. ҰОҚнен аларым көп болды!
Мен өзіме кіріктірілген оқу қызметтерін ұнайды. Бірақ қолданады дегенді менімше бас жағына жазу керек еді. Ал былай жақсы.
Қызықты ертегі. Барлығын байыппен, кезекпен дұрыс құрастырыпты. Жарайсыз, сіздің ертегіңізді балаларға оқып беремін міндетті түрде❤️
Балалар ертегі десе өте қызыға тыңдайды. Сабақ жоспарының құрылымы өте жақсы құрылыпты
Керемет сабақтар, балаларды қоршаған ортаға бейімдеуге ықпал етеді, ертегі бала қиялын дамытуға көмектеседі. Сөздік қорын байытады.
Ертегі-ауыз әдебиетінің мұрасы. Қазақ халқымыз ертеден өз балаларына тәрбиені әңгіме, жыр, ертегілер арқылы берген.
Балалардың сөздік қорын байыту, тілдерін, ой өрісін дамыту, қызығушылықтарын арттыру өте керемет.
Сабақ ертегі желісі бойынша жақсы құрастырылған. Әдіс-тәсілдері, ертегіні сахналау, ертегі кейіпкерлерін сипаттау жақсы көрсетілген. Өте керемет түсіндірілген.
Сабақ құрылымы өте жақсы.Балалардың өз бетінше ойлап, әр кейіпкердің өзіндік ерекшелігін ажырата білуге, ертегіге деген қызығушылығын арттырады.
Ертегінің мазмұны өте жақсы, ұнады. Жалпы ертегі баланың ойлау және сөйлеу қабілет дамытады.
Ертегі арқылы балаларға бірнеше асыл қасиеттерді үйретуге болады. Мақалада рөлдерге бөлу жақсы қамтылған екен; керегімді алдым.
Ертегі тыңдап өскен баланың ойы жүйрік болады. Баланың ойлау қабілеті дамып, қиялы ұшқыр болады.
Балалардың тілін,сөздік қорларын,іс-қимылын дамыту ,дәл осы ойындар кезінде ғой. Баланы ертегімен сусындатып,жақсы жаманын ажыратып,рөлге еніп сахналату ең үлкен шаруа. Сіздердің сценарий бойынша бәрі нақты,әрі түсінікті.Рахмет
Біршама ертегілер қамтылған, өте қызықты етіп құрастылырған
ертегі бала өмірінде үлкен орын алады, сол арқылы эмоциалых интеллект, ақыл ой өрісі дамиды
Ертегінің бала өмірінде алатын орны ерекше. Ертегі бала қиялын дамытуға көмектеседі. Сөздік қорын байытады,бір-біріне деген достық қарым-қатынастарын нығайтады, адамгершілік сезімдерін түсінуге көмектеседі.
Балалардың қызығушылығын арттыра отырып ,рольмен әр түрлі тәсілмен ертегі айтылады екен
катты унады такырып та кенінен айтылган
бала ертегі арқылы көп нәрсе үйренеді
Балалардың қызығушылығын арттыра отырып ,рольмен әр түрлі тәсілмен ертегі айтылады екен .
Ертегі тыңдау жəне сол ертегідегі кейіпкерлерді сомдау балалардың ойлау қабілетіне,іскерлік дамуы жағынан көмегі зор
Сабақтың құрылымы маған ұнады. Ертегі айтып түсіндіру және сахналау барысында кейіпкерлердің мінез-құлқын ажырата білуге үйретеді. Көркем тілдік және орындау қабілеттерін дамыту, әуен ырғағына сай қимыл-қозғалыстар келтіре білу.
Осындай құрылымдық сабақтар балаларды қоршаған ортаға бейімдеуге ықпал етеді, ертегілер туралы түсініктерін қалыптастырып, ертегілерге қызығушылығын арттырады.
Ертегі желісімен жақсы құрылған. Маған ұнады
Әдіс-тәсілдері, ертегіні сахналау, ертегі кейіпкерлерін сипаттау жақсы көрсетілген. Өте керемет түсіндірілген.
Маған ұнады тақырыбы да, беретін тәрбиесі де жақсы материал екен.
Ертегілер саххналау балалар тилин дамытудагы жақсы құрал екенін корсеттиниз
Ойлау, қайта жаңғыртып еске түсіру арқылы қиялдай білуге уйрететин ертеги деп ойлаймын коп рахмет сизге
Керемет сабак жоспары
балабақшада балаларды ертегімен көп үйретеді, тәрбиешімен баланың арасында қарым_қатынас нығайтылады
ертегі арқыры баланың ой-өрісін кеңейтеміз. Осындай материалдар арқылы
ертеги мазмұны тамаша. Ертегі өте қатты ұнады.
Маған ұнады тақырыбы да, беретін тәрбиесі де жақсы материал екен
балаға ертегімен өсірген өте дұрыс. Менің есімде кішкентай кезімде Әкем Синилим екеумізге 1 ертегі айтып беретін Сол ертегі әлі есімде. Сонда ойлаймын ертегі айту ертегі тыңдау баланың есте сақтау қабілетін дамыттынын.
технологиялық карта жақсы жазылыпты маған ұнады сабаққа пайдалануға болады екен
Балаларға рөлге бөлген дұрыс балалармен қарым-қатынас жасап үйренеді мінезі тұйық бала ашылады жаңа қырынан таңылады
Менин издеп жургеним де осындай сабак жоспарлары ели. Коп Рахмет. Озимнин отетин ашык сабагыма колданатын бираз дуниелерди таптым
Ертегілер-баланың сана-сезімін, ақыл-ойын, сөздік қорларын дамытуға өте қажетті дүниелер. Сондықтан мен өз сабақтарымда ертегілерді жиі қолданамын.
Ертегі баланың ойлауын ақылын, ең бастысы тілін дамытады. Кейіпкерлерді ойнау, оның дауыс ырғағын келтіру баламен жұмыс жасаудың ең қажетті жолы
ертеги мазмұны тамаша.Достыққа адал болуға, мейірімділікке баулу.
ертегі балалардың сөздік қорын молайтып шығармашылық қабілетін дамытады. сабақ жоспары оте керемет құрылыпты.
Осындай құрылымды сабақтарда рөлдерге бөліп ойнату арқылы балаларды байланыстыра сөйлеуге жаттықтыру, сөздік қорын байытуға мүмкіндік береді. Балалардың өз бетінше ойлап, әр кейіпкердің өзіндік ерекшелігін ажырата білуге үйретеді, ертегіге деген қызығушылығын арттырады. Осындайшаралар шын мәнінде кұнделікті жүргізіліп отырса, өте жақсы болар еді.