Өзен мен көлдер (дүниетану пәнінен)

Сыныбы: 4
Пәні: Дүниетану. 2016-2017 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Өзен мен көлдер
Сабақтың мақсаты: Өзендер мен көлдер туралы толық мағұлмат беру; Қойылған сұрақтарға толық жауаптар алу.Оқушылардың мәтінді мәнерлеп,шапшаң оқу технологиясын жетілдіру.
Негізгі идеялар: Ұжыммен,топпен,жеке жұмыстар орындау. Ұйымшылдыққа,бірлесе жұмыс жасай білуге, бағыт-бағдар беру; Еңбекқорлыққа, адалдыққа,үнемділікке, шыншылдыққа баули отырып,суды тиімді пайдалана білуге тәрбиелеу;

Күтілетін нәтиже: Болжау стратегиясын пайдаланып дәлелді сөйлейді; әркім өз ойларын еркін айта білуді үйренеді, бір-бірін бағалай білуге машықтанады.Ысырапшылдыққа жол бермеуге,үнемшіл болуды үйренеді.

Сабақта қолданатын әдіс-тәсілдер: «Шелектегі идея» «Өрмекшінің торы» «Мені түсін»

Көрнекіліктер: Сюжетті суреттер, слайд, Қазақстанның физикалық картасы, постер,стикер, АКТ.

Дерек көздері: «Қазақстанның үлкенді-кішілі өзен, көлдері» дидактикалық материалдар,
«Ең терең көл-Байкал» дидактикалық материалдар, ғаламтор. Жүрісі: Ұйымдастыру бөлімі:

а )Психологиялық ахуал. б)Оқушыларды түсті шарлар арқылы төрт топқа бөлу.
Үй тап.сұрау : а) Жер асты сулары мен Минералды сулар туралы сұрау. ә) «Иә» немесе «Жоқ» деген пікірлерге жауап беру. б) «Көпір » стратегиясы арқылы үй жұмысын тексеру
дүниетануЖаңа сабақ: 1.Сайдтар арқылы толық мағұлматтар беру.. 2.Адам тіршілігіндегі судың маңызы мұғалімнің қосымша түсінік беруі. 3.Іштей оқу. 4.Сұраққа жауап алу. 5.Сурет бойынша әңгіме. 6.Дәптермен ж ұмыс. Сөздік жұмысы. Суды қандай жолмен тазартуды ұсынар едің?Бір-біріңе хат жаз( 2мин) Топтық жұмыс: 1-топ: Венн диаграммасын құру. Өзен Көл 2–топ:Шағын эссе жазу. 3–топ:Мақал-мәтелдер жазу. 4-топ: Осы сөздерді үш тілге аударып,жазу. (өзен ,көл) Сергіту сәті: «Ақ бұлақ» Астана қаласының аумағынан ағып өтеді? «иә» «жоқ»
Амазонка
Есіл
Шу
Ніл
Іле
Балхаш
Жайық
«Өзгертулерді тап » ойыны. Өткен сабақты қорыту. «Ыстық орындық» әдісі. (Жаңа өтілген сабақтар бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды) Қорытынды: Сусыз-тіршілік жоқ.Унемдеу,көздің қарашығындай сақтау міндетіміз. Кері байланыс: Не ұнады? Не түсініксіз? Стикелер арқылы оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылардың бір-бірін бағалауы. Үйге тапсырма: Өзендер мен көлдер түсініп оқып келу. Қосымша деректер жинап келу. Бағалау: «Бес саусақ» арқылы бағалау.

Атырау облысы Жылыой ауданы Құлсары қаласы №9жалпы орта білім беретін мектептің 1санатты бастауыш сынып мұғалімі Есенова Ляиля Байтоллақызы

Пікірлер3
  1. Бахтыгуль

    Сабағыңыз өте ұнады.Керек материалдарды сабақта пайдаландым. Рақмет.

  2. Ляиля

    Сәлеметсіздер ме?Мен акция кезінде үш сабақ түрлерін салып едім.Бүгін сабағымның 17-ші ұяшықта дүниетану пәнінен өткізілген «Өзен мен көлдер»деген сабағымның сайтқа 16.012.2016ж жарияланғандығын көріп,бас балаша қуанып отырмын.Рахмет Сіздерге!Дегенмен сертификат берілмей ме?

    1. Erketai (автор)

      Саламатсыз, ол кездегі ереже бойынша үш сабағыңыз жариялануы тиіс болатын.

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ