Оқу қызметінің ұйымдастырылуы технологиялық картасы «Ойық тоқаштар»


Erketai / Окт.16.2015. / Пікірлер жоқ

Оқу қызметінің ұйымдастырылуы технологиялық картасы
Технологическая карта организованной учебной деятельности
Жасы бойынша топ/Возрастная группа: 2-ші кіші топ. 02 . 10.2015ж .
Тәрбиеші/Воспитатель: Байхадамова А. Е.
Білім беру саласы: «Шығармашылық »
Бөлімі/Разделы: «Мүсіндеу».
Тақырыбы/Тема: «Ойық тоқаштар ».
Мақсаттары/Цели Тәрбиешінің іс — әрекеті (амалдары, әдіс-тәсілдері) Дидактикалық материал/Дидактический материал Балалардың іс — әрекеті/Действия детей
Мотивациялық — қозғаушылық

Мотивационно — побудительный Ермексазбен жұмыс істеу машығын дамыту жұмсарту, «шұжықша »илеу біріктірілген жерлерін сылау. «Шұжықша»илеу және ұштарын біріктіру жолымен ойық тоқаш мүсіндеуді үйрету.Назар аудару және көңіл қоя білуге тәрбиелеу.

Шаттық шеңбер

Арайлап таң атты

Күн сәулесін таратты

Армысыздар апайлар

Армысыздар достарым
Балалар бір-бірінің қолынан ұстап қол арқылы жылы лебіздерін білдіреді Балалар тәрбиешінің соңынан көрсетілген қимылдарды қайталайды.

teh-kartasi


Ұйымдастыру – іздестіру

Организационно – поисковый Балалар орнымызға жағасайық балалар есікті қағып тұрған секілді естисіңдер ме? балалар бұл Дымбілмес екен ермексазды жұмсартуды білмиді екен Дымбілмеске қалай жұмсартуды үйретеміз бе? балалар Дымбілмеске тұрлі тұсті ермексазды Дымбілмеске берейін ал енді балалар сендер жұмсарттыңдар ма? Шұжықша жасайықшы балалар шаршады ма? Дымбілмеспен бірге сергіту жасайық С/с рахмет сендерге балалар мен енді қайтатын уақытым болды, кездескенше балалар Ойын: «Дайын бол»
Балалар шеңбермен жүреді. Тәрбиеші бір сөз айтады, ал балалар сол сөзді іс – қимылмен көрсетеді. Мысалы: қоян – секіреді, ат – шабады, құс – ұшады
Балалар айтылған, жасалған әрекеттерді зирек тыңдап, бақылайды. Тақырыпқа сай қойылған сұрақтарға тәрбиешімен бір қалыпта мұқият жауап береді Бой бүкпей тік ұста, Еркін тұрып тыныста, Жай оң қолды оң жаққа,Жай сол қолды сол жаққа,Қолды айналдыр бұлданбай, Екі шеңбер сызғандай. Сәл тынығып алайық
Рефлексивті – түзетушілік

Рефлексивно — корригирующий Балалардың жасаған еңбектерін бағалай білуге баулу. Бізге қонақа кім келді?  Не үйреттік? Балалар сабақ сендерге ұнады ма? Жарайсыңдар, ендеше менің жаныма келіп, егер сабақ ұнаған болса қызыл шеңбердң, ұнамаған болса, сары шеңберді таңдаңдар Балалардың ермексазбен тәртіп бойынша жұмыс істеуін қадағалау Балалардың қойылған сұрақтарға толық сөйлеммен жауап беруі. Балаларды мадақтау, мақтау.
Күтілген нәтиже/Ожидаемый результат: Нені білу керек/Воспроизводят : ермексазбен жұмыс жасай алуды, сұрақтарға толық жауап беруді Нені игерді/Понимают: Ермексазды жұмсартуды ,шұжық жасауды Нені біледі/Применяют: Достарына көмектесуді  үйренеді.

smile

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!