Қосуға берілген есептер


Erketai / Дек.7.2013. / комментария 2

Білім беру саласы:  Таным

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:   Математика

Тақырыбы: «Қосуға берілген есептер»

Сабақтың мақсаты: балаларды математикалық есептермен таныстыру; өз беттерінше

есептер құрастыра білуге үйрету; логикалық есептерді шығару дағдыларын  дамыту.

балаларға, математикалық есептер, логикалық есептер, есеп шығару

Көрнекі құралдар; 1-ден 10 –ға дейінгі кеспе цифрлар, вагондар, тапсырмалар,

тірек-сызба, карточкалар, сыйлықтар

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, есеп шығару, түсіндіру СТО технологиясы

Түрі: ойын сабағы

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті  Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық  қозғаушы   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздену ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Арайлап бүгін атты күн,Шашып бізге шапағынТілейміз Сізге ақ таңныңҚуанышын, шаттығын.

Қайырлы таң, қайырлы таң,

Қуанышты күн бүгін!

—          Сәлеметсіңдер ме,  балалар?!

Балалар, бізге  бүгін қонақтар келіпті. Кәне , қонақтармен амандасайық.

 

 

 

 

 

—          Балалар бүгінгі көңіл-күйлерің қалай?

—          Ендеше, балалар осы жақсы

көңіл  күйімізбен  сабағымызды бастайық.

—          Қазір жылдың қай мезгілі?

—          Көктем мезгілінде неше ай бар?

—          Бір аптада неше күн бар?

—          Бүгін аптаның қай күні?

—          Дұрыс айтасыңдар, балалар.

Балалар бүгінгі біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінде математика сабағы.

Біз математика сабағынан не үйрендік?

 

 

 

—          Дұрыс айтасыңдар.

—          Балалар, сендер поезды көрдіңдер ма?

—          Ал міндіңдер ма?

—          Поездың несі бар?

—          Дұрыс айтасыңдар, балалар.

Сендер поезға мініп көрмесеңдер,

бүгін біз поезға мініп математика сарайына барамыз. Вагондардың әрқайсысының тапсырмалары бар екен. Сол тапсырмаларды орындап, математика сарайына бізге дайындаған  сыйлығын алайық.

—          Ендеше  дайын болсақ жүрейік.

1 вагонның тапсырмасы:

«Кім жылдам?» ойыны. Миға шабуыл.

 

2 вагонның тапсырмасы:

«Кім жаңылыспайды?» ойыны

Сандарды тура және кері санау

3 вагонның тапсырмасы:

«Санамақ» айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 вагонның тапсырмасы:

«Ішіне-сыртына»

Ішіне Сыртына
    5+1    3+6    5+3    2+2

    7+3

    9+1

    4+2

    9-8    7-7    10-2     5-3

     2-1

     6-5

     4-2

 

   5 вагонның тапсырмасы

«Көршісін тап»

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлкенге де «сіз»

Кішіге де «сіз»

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен біз.

 

 

—          өте жақсы

 

 

 

—          көктем

—          3 ай

—          7 күн

—          1-ші  күні дүйсенбі

 

 

 

—          Тура және кері

санауды, қосуды, азайтуды, салыстыруды, геометриялық пішіндерді

 

 

—          Көрдік

—          Жоқ

—          Вагоны

 

 

 

 

 

 

 

-Жарайды

 

 

7+1=8  6+2=8 3+2=5  4+2=6  5+2=7 2+2=48+2=10 4+1=5

 

 

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1

1 дегенім-бөрік,

Кисең береді көрік.

2 дегенім-етік,

Киер сәнді етіп.

3 дегенім-ішік,

Теріден тігер пішіп.

4 дегенім—тымақ,

Қыста кисең жылы-ақ.

5 дегенім-байпақ,

Іші жылы жайпақ.

6 дегенім-алқа,

Мойныңа тақ қалқа.

7 дегенім –жейде,

Көйлек дейді кейде.

8 дегенім-серке,

Болма бала ерке.

9 дегенім-телпек,

Болма бала тентек.

10 дегенім-оймақ

 

 

 

Балалар ішіне қосу амалдарын, сыртына азайту амалдарын салады

 

 

 

tab2
tab

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Балалар тура және кері санай алады.
Түсінеді: Есеп шығаруды түсінді
Қолданады: Сан құрамын анықтай алады.

smile

комментария 2 Пікір қосу

  • Сіздің өте жақсы ұнады

  • сабағыңыз өте жақсы. осындай сабақтарыңызды жіберіп тұрыңыз

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!