Кішкентай саңырауқұлақтар

Күні: 21 11 2013ж

Білім саласы: Шығармашылық

Білім бөлімі :Мүсіндеу

Тақырыбы :«Кішкентай саңырауқұлақтар»

Мақсаты: 1) Пішіні домалақ және сопақ заттарды илеу дағдысын бекіту.Бөліктерін бір-  бірімен біріктіріп ,оңай заттарды мүсіндеуге үйрету.

2 )Балалардың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін дамыту.

3) Балаларға табиғатты  аяулауға тәрбиелеу.

Балалардың ой-өрісін дамыту,есте сақтау қабілетін дамыту,Балаларға табиғатты аяулауға тәрбиелеу

Әдіс-тәсілдер:сұрақжауап,көрсету,ойын,әңгімелеу,түсіндіру,бекіту,домалату, жалпақтау,сөзу,біріктіру.

Көрнекілік:үлгі,саңырауқұлақтың суреті,ермексаз,тақтайшалар,стектер,төсеніштер,сүрткіштер,тиін костюмі,телефон макеті,слайдтар,орман бейнелері, қағаздан қиылған жапырақтар ,жануарлар суреттері.

 

Әрекет түрі Тәрбиеші әрекеті Бала әрекеті
Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

   Шаттық шеңбер

Әлемде нұр тыныштық.

Әрбір бейбіт күн ыстық.

Қайырлы таң балалар!

Жарқылдайды даламыз.

Жайнай түсті қаламыз.

Осы сәтте макет телефоннан қоңырау үні естіліді.

-Ой, балалар бұл кім екен?

 

 

Балалар шаттық шеңберді  орындайды.

 

 

 

    Ізденуші -ұйымдастырушылық -Алло,саламатсыз ба! Ия, «Бөпежан» балабақшасы»,«Балапан» ортаңғы тобы.-Ал, сіз кім боласыз?

–А,саламатсызба ,Күз Ханшайым!.Бізге арнап салем үнді хат жіберіпсіз.Көп –көп ,рахмет. Казір балалармен бірігіп оны оқып танысамыз.Сіздің тапсырмаларынызды орындауға тырысамыз.Жақсы, сау болыныз!

Тәрбиеші балаларға үнді таспаны ұсынып,тапсырманы сиқырлы себеттен шығарып, балалармен орындайды.

1 Жұмбақ шешу

Бір аяғы,қалқиған қалпағы бар.

Ағаш түбінде тұрағы бар.

Ол не балалар?

Жарайсыңдар ,балалар.

2 Табиғат туралы тақпақтар  айтқызу.

Табиғат ол-анамыз

Табиғатқа баламыз.

Құшағында ойнаймыз.

Шаттық әнге саламыз.

???????????????????

??????????????????

??????????????????

 

3 Күз мезгілінің ерекшеліктерін атау.

 

 

Жарайсыңдар ,балалар.

-Балалар , Күз Ханшайым бізді күзгі орманға шақырды, кәне табиғат аясына барайық,Ой, қандай керемет,әдемі ағаштар,жанында қарандар  көптеген жануарлар  бар екен.Кіне атап көрейік.Балалар орманда шулауға болмайды.Өйткені, орман иелері бізге  ренжіп қалады. Орман олардың үйі.

Балалар ,орманда бір  дыбыс естіледі.

(Ортаға тиін киімін киілген тәрбиеші жылап келеді.)

-Саламатсыз ба, балалар!Көмектесіндер маған.Мен қысқа азық қылатын саңырауқұлақтарды таба алмай жүрмін.Маған көмектесіңдерші.Балалар тиінге көмектесесіз бе ?.Олай болса саңырауқұлақтар жинап көрейік.

Тәрбиеші балалармен бірігіп жан-жағына қарап саңырауқұлақтарды табалмайды.Ондай болса ермексаздан жасап берейік.

Бөліктерді атап беріндер.Олардың пішіні қандай?

Саңырауқұлақтардың  қандай пайдасы бар?Орыс тілінде-«гриб» деп атаймыз,ағылшынша-« »

(Слайдтар көрсету)

Саңырауқұлақ әртүрлі жерлерде өседі,кейде топ-топ болып топталыпта өседі.Олардың ішінде улы және жеуге жарамдысы да болады.

Улы саңырауқұлақты қалдырамыз да,жарамдысын жинаймыз. Саңырауқұлақтардын атауларын айтады(шыбынжұт,бөз арамқұлақ,жалған түлкіжем,,төреқұлақ,ақ саңырауқұлақ,қозықұйрық), қай ағаштардын жаңында өсетін және олармен орман иелері көріктенетін туралы әңгімелеседі.

 

Тәрбиеші:  Бүгін біз саңырауқұлақты мүсіндеп үйренейік. Ең біріншіде өзінің үлгісіне назар аударады. Оның түсін, саңыраулаққұлақ түрін, пішін туралы сұрақтар қойып талдау жасайды.

Стек арқылы қаңдай саңырауқұлақтардын қалпақтарына сызықтар жасауға болатын көрсетеді.Әрі қарай мүсіндеудің әдіс-тәсілдерін көрсетеді.Алдымен ермексаздың бір кесек бөлшегін алып,оны шұжық тәрізді алақан арасына салып есеміз,ол саңырауқұлақтың сабағы болады.Келесі кесек бөлшекті алып алақан арасына салып немесе тақтайшаға қойып айналдырып домалақтаймызда оны шеттерін саусақтармен басып,жалпақтаймыз

.Бұл саңырауқұлақтың қалпағы.Енді екі бөлікті бір-біріне біріктіріп,олардың сырттарын тегістейміз. Стек арқылы үстіне сызықтар салады.

 

Ауада көрсеткен тәсілдерді қайталап бекітеді.

Тәрбиеші балалардың  қандай саңырауқұлақты таңдағанына қарап отырып,сондай түсті ермексаз пайдалануына жағдай жасайды.

Сергіту сәті.

Орманда кірпі келеді,

Саңырауқұлақ тереді.

Кездесті, міне, керегі:

Екеуі қайың астынан.

Біреуі терек қасынан.

Қанша олар болмақ есепте,

Тоқылған салса себетке?

 

Балаларға ұсыныс жасау,оларды топтарына бөлу.(түрлі жапырақтар арқылы)

1 –топ Ермексаздан саңырауқұлақтарды мүсіндеу.

2-топ -2 себетке қағаздан қиылған жемістер мен көкөністерді жинау.

3-топ  тиісті суреттерді бір біріне қойып шығу.Мысалы: қоян-сәбіз, тиін-саңырауқұлақ,аю-балық, қасқыр-ет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саңырауқұлақ..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күн суытады, аспанды бұлт торлап жаңбыр жауады., жемістермен көкөністер піседі,ағаштардың жапырақтары сарғайып жерге түседі.,далада егін жиналады.

 

 

 

 

 

 

Қоян,тиін,түлкі,қасқыр,аю,

кірпі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ия.

 

 

 

 

 

 

Қалпағы,сабағы.

Сопақша,дөңгелек.

Тамаққа, емге пайдалануға болады.

 

Балалар слайдтар көреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар қимыл жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар топтарына бөлінеді.

 

 

Рефлексивті -коррекциялаушы Ортаға жинап жасаған жұмыстарытуралы сұрау.

-Саңырауқұлақ неше түрге бөлінеді?

-Саңырауқұлақ қайда өседі?

 

-Саңырауқұлақты не үшін пайдаланады?

-Саңырауқұлақ неше бөліктен тұрады?

Тиін: Рахмет, балалар мен сендерге ризамын.Маған көп саңырауқұлақтарды жасап бердіндер.Енді мен үйіме қайтайын, сау болыныздар. Балаларға сый тастап кетеді.

Балалар, біздің ұйымдастырылған оқу іс-әрекетіміз аяқталды.Балалар, біз қайда бардық ?

Кімге көмектестік?

Тиінге не жасап бердік?

 

Екіге .

Орманда.

 

 

 

Жеуге,емге.

Екі:  қалпағы мен сабағы.

 

 

 

 

 

Сау бол,рахмет!

 

 

Орманға .

 

Тиінге.

Саңырауқұлақ.

 

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:.саңырауқұлақтар туралы танымы кеңейіп,неше түрге бөлінетінін білу керек.

Нені игерді: балалар өздеріне таныс бірнеше бөліктен тұратын заттарды мүсіндеуді  игереді

Нені үйренді:ермексаздан саңырауқұлақ жасап үйренді.

 

Балабақшаның аттестациядан өткен құжаттары бар:

3 жылдық Әдіскер құжаттары

3 жылдық Меңгеруші құжаттары

3жылдық Тәрбиеші(барлық топтар)құжаттары

3 жылдық Психолог құжаттары

Сұрақтар бойынша осы сілтемені басыңыз!

 
Пікірлер4
  1. Таймасова Рахила Жарасқызы

    Сәлеметсіздер ме! Сабақтың құрылымы ұнады. Тосын сәт бор. Ермексазбен жүмыс жасағанда домалату, умаждау, жұлмалау әдістерін қоланған.

  2. Гульбарам

    Сәлеметсіздер ме? Осы жуырда сіздің сабағыңызды бір әріптесіме ұсынған едім, ол кісі маған рахметін жаудыртып жатыр екен. Сосын мен ол кісіге бұл сабақты «Еркетай» сайтынан алғанымды айттым. Содан бері ол кісіде осы сайттардан талай сабақтар алып, өткізіп жатқан жайы бар. Сіздерге көптен-көп рахмет. Жақсылықтарыңыз алдарыңыздан шықсын. Дендеріңізге саулық тілеймін.

  3. Аиша

    Сәлеметсіздер ме? Бұл сабақ керемет жазылған екен. Балалармен ермексазбен жұмыс жасау кезінде ауызға салмау, үстел үстін немесе киімдерін ластамау, бір-біріне латырмау сияқты кейбір ережелерді есте сақтаған дұрыс. Десекте сол ережелерді оқу қызметтерді өткізген сайын балалардың естеріне үнемі салып отырған дұрыс. Балалардың ермексазбен жұмыс жасауда ең біріншіден балалардың ұсақ қол маторикасы дами түседі. Себебі ермексазбен жұмыс жасағанда домалату, жұлмалау, умаждау әдістері пайдаланылады. Бұл сабақты өзімнің қажетіме қолданатын болдым. Қуаныштымын. Рахмет

  4. бахтиер

    жақсы

Добавить комментарий


ErKeTai.KZ