Хайуанаттар бағына саяхат


Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы: «Хайуанаттар бағына саяхат»
Мақсаты: Кеңістіктегі заттарды бағдарлау және геометриялық пішіндерді бекіту.
Міндеттері: Заттарды бір қатарға солдан оңға қарай оң қолымен санауға, орналастыруға үйрету.
Оң, сол, алда, арта, жоғарыда, төменде, алыс, жақын дағдыларын одан ары қарай жетілдіру.
Геометриялық пішіндер туралы білімдерін бекіту (басқа геометриялық пішіндер арасынан тауып алуға) ұғымдарын қалыптастыру.
Ойлау операцияларын, қиялдарын дамыту.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: геометриялық пішіндер (дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш, үшбұрыш). Арыстан, Аю, Түлкі, Жолбарыс; санауға арналған таратпа ұсақ заттық суреттер.

Мотивациялық –қозғаушы:
Балалар бүгін біз хайуанаттар бағына барамыз. -Қуанады
-Сендер хайуанаттар бағында болдыңдар ма?
Барғыларың келеме?
-Қалай ойлайсыңдар онда нелер тұрады? -Балалар ойланып жауап береді.
Ендеше балалар сеңдер зообақта нелер тұратынын білмесеңдер мен сеңдерді зообаққа шақырамын (топтын бір жерінде зообақ ұйымдастырылып тұрады).

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Аңдардың атын атау, жалпы атауын айту және санау. -Аттарын айтып, санайды. Олар қайда отыр? -Тордың ішінде отыр деп жауап береді.
Ұйымдастыру іс-әрекеті
Хайуанаттар бағында аңдарды күтуші ағай бар. Ол кісі бізге мында қорапты тастап кетіпті, бізге тапсырмалар қалтырыпты. -Тындайды. Бұл қораптын ішінде не бар екен? -Қызығушылықтары оянады. «Ойыншықтар» деп жауап береді.
Немересі ойыншықтарын жинамай тастап кетіпті соны атасы қорапқа салып қойыпты, ата бізге айтады мына қораптағы ойыншықтарды орына орналастырып жинап қойыңдар депті.
Тәрбиешінің айтуы арқылы: Жоғарыға-төменге, алдына-артына оң жағына-сол жағына ойыншықтарды орналастыр.- Ойыншықтарды орын орына орналастырады тәрбиешінің нұсқауымен мысалы, аюды жоғарыдағы сөреге, қасқырды сөренің оң жағына орналастыру…
Балалар қараңдаршы аңдарға, олар күні-түні тордың ішінде, оларға көңілсіз біз олардың көңілін көтерейік. Ол үшін біз тапсырмаларды дұрыс орындайық. Аяушылықтары оянып, олардың көңіл күйлерін көтергілері келеді.
1-тапсырма.
Геометриялық пішіндер мен түстерді атаңдар. Түстерді, геометриялық пішіндерді атайды.
Енді балалар 2-топқа бөлініп орнымызға отыра қалайық. 2 топқа бөлініп отырады.
2-тапсырма (үстел үсті тапсырмалары).
Белгі арқылы 2-і топқа бөліну.
І-топ. Геометриялық пішіндерден аңдарды құрастыру. Тапсырманы түсініп алады.
-Нені құрастырдыңдар? -аңдарды.
-мысық жабайы жануар ма? -жоқ, үй жануары.
-қандай пішіндерден құрастырдындар? -үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.
-түстері қандай? -тоқсары, қоңыр.
ІІ-топ. Аңдар мен жануарлардың дене бітімдері шатастырылған. Соны тауып сызық арқылы қосу. -Сызық арқылы қосады.
Мында хайуанаттар бағында көрген аңдар бар ма?-бар
Атын ата? -арыстан, жолбарыс.
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз,
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір
Орнымызда секіріп
Бой сергітіп аламыз.
3-тапсырма. «Аудармашы» Жабайы жануарларының орысша, қазақша атау; аюды қалай айтамыз орыс тілінде, қасқырды, жолбарысты, түлкіні, арыстанды. -волк, лиса, медведь, лев, тигр.
4-тапсырма: «Не қалай қимылдайды?» -андардың қимылын көрсетеді.
Дәптермен жұмыс.
Балалар аңдардың көңілдері көтеріліп қалды, өте жақсы орындадыңдар.
Енді балалар балабақшаға қайтатын уақытта келіп жетті (балабақшаға оралу). -Балабақшаға оралады.
Рефлексивті-түзетуші
Сурет арқылы сабақты қорытындылау.
Балалар біз хайуанаттар бағында қандай аңдарды көрдік? -қасқыр, түлкі, аю, арыстан, жолбарыс.
Хайуанаттар бағына барғанымыз жақсы болды деп ойлайсыңдар ма?
Сендерге сабақ ұнады ма? Балалардың жауаптары.

Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Кеңістіктегі заттардың орналасуын тәуелсіз болуы туралы білу керек.
Нені игереді: Дөңгелек, шаршыны геометриялық пішіндерін біліп игереді. Нені біледі: Өзіне жақын кеңістіктегі бағыттарын ажырата білугет үйренеді.

Erketai / Дек.14.2016. / Пікір қалдыру