5 саны мен цифры(ашық сабақ)


Erketai / Апр.15.2014. / Пікірлер жоқ

Білім беру саласы:Таным,Денсаулық,Қатынас,Шығармашылық,Әлеуметтік орта

Оқу іс-әрекет түрі:Қарапайым математика

Тақырыбы: «5 саны мен цифры»

Мақсаты:-Балаларға шамамен 5-ке дейін санауды  және қатарда орналасқан

заттарды көрсете отырып,сандарды ретімен атауды үйрету.

— «5» санымен таныстыру.

-Өзіне қатысты заттарды орналастыруда алдында,артында,оң және

сол жағында ,жақында сөздермен белгілеуді үйрету.

Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап,Мантесорий әдістері,ұлттық

ойындар

Көрнекілігі:Гүл шоғы,асықтар,қоржын,видеоролик,жарма

Биллингвистикалық копонент:бес-пять-fight

Математика, 5 саны, балабақшада, түсіндіру,көрсету,ашық сабақ

Әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы Психологиялық сәт:» Гүл шоғы »

-Сәлеметсіздер ме,балалар!

-Көңіл күйіміз қандай?

-Ендеше,осындай көтеріңкі көңіл-күймен менің қолымдағы әдемі гүлді «бүгінгі күніміз сәтті өтсін» деп сендерге ұсынбақшымын.Ал,сендер бір-бірлеріңе жылы тілектерінді арнай отырып, достарыңа ұсыныңдар.

 

-Осындай әдемі сәтте мен сендермен бірге ұлттық «Ханталапай» ойыны арқылы интеллектуалды жарыс ұйымдастырмақшымын.Ол үшін барлығымыз мына жерден қызыл және көк түсті белгісі бар қағаздарды аламыз.Қызылдар оң жақтағы  алғырлар тобына ,көктер сол жақтағы билгирлер тобына бөлінеді.

(балаларды топқа бөліп отырғызу)

 

Ойын шартымен таныстыру

Ойынымыз ұлттық ханталапай ойыны арқылы өтеді.Ойын барысында берілген тапсырмаларға дұрыс жауап берген топ қоржынына асық салып отырылады.Бир асық салынады.Ойын соңында қай топ көп асық жинаса сол топ жеңімпаз болады.

Жауаптардың дұрыс-бұрыстығын қазылар алқасы анықтап отырады.Қазылар алқасы

Фатима апай,Анар апай,Сарсен апай,Бибигул апай

 

Алғашқы жарысты бастайтын топты анықтау үшін екі топтың топ басшылары шығуы тиіс.Ол үшін топ басшыларын сайлайық.

Алғырлар тобына Айлин,

Билгирлер тобына — Ибраһим

 

Тапсырма:Ханталапай

Шарты:шашылған асықтарды кім көп жинаса сол жеңімпаз атанады.

 

Іздену-ұйымдастырушы -Ал,балалар жарысты кім бастайтынын анықтадық,алғашқы тапсырмаға кірісейік.1-тапсырма:

«Кім жылдам ?»ким коп биледи?

 

 

Шарты:1минут ішінде оқылған сұрақтардың қаншасына дұрыс жауап берсе,қоржынына сонша ұпай түседі.

 

2-тапсырма:»Математикалык Жұмбақ есептер»

Шарты:жұмбақ түрінде жасырылған есептерді ойша жылдам есептеп шешімін табу.Қай топ қанша жұмбақ есепті шешсе,қоржынына сонша асық салынады.

 

3-тапсырма:»Теңге ілу»

Шарты:Теңге ілу ойыны арқылы танбалары түсіп қалған сандарды тауып артык 6кем танбаларын кою. орналастыру.Дұрыс орындаған ойыншы тобына 1асық беріледі.

 

-Ал,балалар келесі тапсырманы орындамас бұрын бойымызды сергітіп алайық.

Сергіту сәті:Видео-ролик арқылы бой сергіту.

 

4-тапсырма:»Орамал тастамақ»

Шарты:Алмаларды  тәрбиеші нұсқауына сәйкес себеттің оң жағына,сол жағына,үстіне,астына орналастыру керек.Дұрыс орындаған ойыншы тобына 1ұпай беріледі.

5-тапсырма:»Таңбалау»

Шарты:Жарма бетінде саусақ арқылы 5 санын таңбалау.Қай топта тапсырманы дұрыс орындаған көп бала болса,сол топ жеңімпаз болып тобына 1 асық ұпай салынады.Қазылар алқасы балалардың тапсырманы қалай орындағанын өздеріңіз тексеріп шығасыздар.

 

6-тапсырма: :»Тоғызқұмалақ »

Шарты:Ұяшықтар сыртындағы сандарға сәйкес ұяшық ішіне таяқшаларды салып,артық,кем екендігін тауып белгісін қою.

Рефлексивті-түзетуші Бекіту.Ал,балалар бүгін біз қандай санды танып білдк?-5 санын үш тілде айтайықшы\

 

 

Топтардың қоржынындағы жиналған асықтарды санап жеңімпаз топты анықтау,марапаттау.

 

  

-бес

Пять

файт

Күтілетін нәтиже

Нені білуі керек: «5″ санын танып, ажыратып,ретін анықтай білуі керек

Нені игерді:»5″ санын танып, ретін анықтай отырып,үстінде,астында,оң

жағында,сол жағында ұғымдарын меңгерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерлігі:тапсырмаларды  дұрыс тиянақты

орындау барысында ,»5″ санын толық танып ,ретін анықтай білді.

smile

Пікір қалдыру

Тек мақалаға байланысты пікіріңізді жазыңыз сұрағыңыз болса мына сілтемені басыңыз!